11 nap borünnep

Mégsem A Bormarketing Kft. cáfolja a külföldi borok népszerűsítését

2009. november 23. - borfesztival


Elsősorban a magyar borászok és borpiaci szereplők ismereteinek a bővítése miatt szerepelt a támogatott tanfolyamokon külföldi borok kóstoltatása - állítja Nemes Richárd, a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.

Az FN.hu-n csütörtökön megjelent Befullad a bormarketing? című cikkre reagálva Nemes Richárd, a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a teljes költségvetésük csupán 4 ezrelékét fordították a külföldi borokat is bemutató tanfolyamra.

Folytatás az fn.hu odlalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://borfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr351545469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.