11 nap borünnep

XXI. Szegedi Borfesztivál

Közösségi marketingre költötték a borászok a pénzt

2010. január 17. - borfesztival

A közösségi bormarketingre összesen 11 millió forintot fordított a Mátrai Hegyközségi Tanács, tudtuk meg a titkártól, Hordós Attilától.

A pénzt az Agrármarketing Centrumtól nyerték, a borászok által befizetett forgalomjárulék mértékének megfelelően. Minderről a Mátra Múzeumban megrendezett boresten beszélt Hordós Attila, a Mátrai Hegyközségi Tanács titkára. A rendezvényen a mátrai borvidék borászai nem csak italaikat, hanem az új bormarketing-elemeket is bemutatták. Ezektől a mátrai nedűk népszerűsítését remélik a termelők.

A cikk a hirdetés után folytatódik

A promóciós eszközök egyike többek között az az úgynevezett roll up, vagyis az álványra szerelhető plakát, amellyel minden borász rendelkezik, de készültek kitűzők, színes kiadványok és a borok csomagolására alkalmas díszdobozok is. A múzeumi borbemutató nem csak az érdeklődők, hanem a 2009-es évjáratú boraikat kínáló termelők körében is nagy érdeklődést váltott ki, hiszen a kisebb pincészetektől a nagyobb borászatokig képviseltették magukat a borászok.

A borok népszerűsítése mellett a program célja volt többek között az is, hogy a meghívottak gasztronómiai élményben is részesüljenek, ezért a gyöngyösi Kékes étterem jóvoltából az egyes borokhoz illő ételeket is kóstolhattak a vendégek.

(heol)

Bookmark and Share

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

A bejegyzés trackback címe:

https://borfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr271680179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása