A közösségi bormarketingre összesen 11 millió forintot fordított a Mátrai Hegyközségi Tanács, tudtuk meg a titkártól, Hordós Attilától.
A pénzt az Agrármarketing Centrumtól nyerték, a borászok által befizetett forgalomjárulék mértékének megfelelően. Minderről a Mátra Múzeumban megrendezett boresten beszélt Hordós Attila, a Mátrai Hegyközségi Tanács titkára. A rendezvényen a mátrai borvidék borászai nem csak italaikat, hanem az új bormarketing-elemeket is bemutatták. Ezektől a mátrai nedűk népszerűsítését remélik a termelők.
A cikk a hirdetés után folytatódik
A promóciós eszközök egyike többek között az az úgynevezett roll up, vagyis az álványra szerelhető plakát, amellyel minden borász rendelkezik, de készültek kitűzők, színes kiadványok és a borok csomagolására alkalmas díszdobozok is. A múzeumi borbemutató nem csak az érdeklődők, hanem a 2009-es évjáratú boraikat kínáló termelők körében is nagy érdeklődést váltott ki, hiszen a kisebb pincészetektől a nagyobb borászatokig képviseltették magukat a borászok.
A borok népszerűsítése mellett a program célja volt többek között az is, hogy a meghívottak gasztronómiai élményben is részesüljenek, ezért a gyöngyösi Kékes étterem jóvoltából az egyes borokhoz illő ételeket is kóstolhattak a vendégek.
(heol)