11 nap borünnep

XXI. Szegedi Borfesztivál

Szeged-Cambridge evezős viadal

2010. április 22. - borfesztival

Szeged 1987 óta Cambridge két testvérvárosának egyike. A főleg kulturális és oktatási kapcsolatok után a sport területén is közös programot indít a két város és a két egyetem.

 

A cambridge-i egyetem és a cambridge-i városi klub csapata 2010. május 22-én első alkalommal méri össze tudását a két szegedi csapattal.
A Cambridge és Oxford közötti hagyományos regatta 1829-ben indult, azóta az évente megrendezett evezős versenyeken az eddigi eredmények alapján 80-75 arányban Cambridge vezet. Mindkét csapat nyolc evezősből és egy kormányosból áll, ez utóbbi feladata azért is kiemelt, mivel a hagyományos evezős versenyekkel szemben a két hajó nem kijelölt pályán, ráadásul nem is egyenes vonalban halad a Temzén.


A szegedi csapatokat az SZTE és a Szegedi Vízisport Egyesület többszörös magyar bajnok sportolói alkotják. A nemzetközi versenyek között utánpótláskorú szegedi gyerekek versenye kerül megrendezésre a Tiszán.

Versenyprogram

10.30 Városi futam

Cambridge Város Evezős Klubja és a Szegedi Vízisport Egyesület Evezős Szakosztályának csapata közötti verseny a Tiszán

11.00 Gyermek és ifjúsági futamok

11.30 Egyetemi futam
A Szegedi Tudományegyetem és a Cambridge-i Egyetem csapatainak versenye

18.00 Díjátadó ünnepség a Széchenyi téren

 

Bookmark and Share

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

A bejegyzés trackback címe:

https://borfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr941944062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása