11 nap borünnep

XXI. Szegedi Borfesztivál

Blogger-ve​rseny a boregyetem.hu-n

2011. március 24. - borfesztival

A Boregyetem.hu internetes portál 2011. március 21. – április 22. közötti jelentkezési határidővel blogger-versenyt hirdet Szeresd a bort velünk! Legyél a bloggerünk! címmel.

 

 

A weboldal helyet ad bárkinek, aki szeretne boros témakörökben blogot vezetni, legalább 18 éves, rajong a borokért és a borkultúráért, van érzéke és stílusa az íráshoz, érdekli mások véleménye és szeret mások véleményére reagálni.
A jelentkezés egyszerű, mert az adataid regisztrációján kívül mindössze 1 mottó és 3 blogtéma feltöltése szükséges.

 

Regisztráció és bővebb információ: www.boregyetem.hu/blogger-verseny
A bloggerek írásait a regisztrált és bejelentkezett felhasználóknak többféleképpen értékelni, illetve írásos hozzászólásokkal véleményezni is lehet.
Értékelni, hozzászólni és véleményezni 2011. március 21. - május 6. között, tehát a verseny regisztrációs időszaka alatt és az azt követő 2 hétig is lehet!
Szólj az ismerőseidnek, hogy olvassák és értékeljék a blogod, gyűjts borbarát rajongótábort, amihez használhatod akár a saját Facebook üzenőfalad, vagy a Boregyetem.hu hivatalos Facebook üzenőfalát is: http://facebook.com/boregyetem
A versenyző bloggerek közül az 5 legjobb állandó blog-teret kap a Boregyetem.hu oldalon, illetve értékes nyereményekkel is gazdagabb lesz.
A verseny végén a Boregyetem.hu regisztrált felhasználói között, illetve a http://facebook.com/boregyetem oldal rajongótáborának tagjai között további értékes nyeremények lelnek gazdára!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://borfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr552768642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása