11 nap borünnep

XXI. Szegedi Borfesztivál

Jobb reklám kell a magyar borokna

2010. április 07. - borfesztival

A hatvanas-hetvenes években válságban lévő toszkán bortermelés mára a világ élvonalába került annak köszönhetően, hogy a hagyományokat össze tudta egyeztetni az új hatásokkal. Az olasz borászatot megváltoztató szupertoszkán mozgalom egyik elindítója és vezéralakja, Piero Antinori márki szerint ez lehet a magyar bor felemelkedésének útja is.

Folytatás

A bejegyzés trackback címe:

https://borfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr521901226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása