11 nap borünnep

XXI. Szegedi Borfesztivál

Jó bor, rossz marketing

2011. február 28. - borfesztival

A Vendég&Hotel februári számban Isa Bal, a The Fat Duck master sommelier-je elmondta, hogy megfelelő marketingháttér nélkül lehetetlen betörni a nemzetközi borpiacra. Ezt a véleményt támasztotta alá a Magyar Rádió Hajnal-táj című műsorának összeállítása.

 

 

Rendkívül befogadó piac a tengerentúli, a magyar borok mégsem jelennek meg Amerikában. A magyar borok kitűnőek, a borászok felkészült, jó szakemberek de mégsem sikerül a világhódítás, állítja egy bormarketinggel foglalkozó szakember. Szerinte a sikertelenségnek éppen a borászok az okozói. Nincs megfelelő stratégiájuk, nem értenek az reklámhoz, az értékesítéshez, nincs kapcsolatrendszerük, mégsem alkalmaznak marketinggel foglalkozó szakembereket.

A Magyar Rádió Hajnal-táj című műsorában elhangzottakat itt olvashatja, vagy hallgathatja meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://borfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr282696886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása