11 nap borünnep

XXI. Szegedi Borfesztivál

Jó bor jó helyen. Vagy mégsem?

2009. november 17. - borfesztival

Ennyi erővel akár saját borainkat is osztogathatnánk az érdeklődőknek - mondják elkeseredett hazai borászok, akiknek a palackonkénti nyolc forintos befizetéséből az állami bormarketing Kft. állítólag külföldi nedűket reklámoz.

Fel van háborodva Lengyel Zoltán MDF-es, (hivatalosan független) parlamenti képviselő. Azt mondja, a hazai borok népszerűsítésére 2005-ben létrehozott Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. az általa szervezett „felzárkóztató” képzésen külföldi borok reklámoz, ráadásul mindezt a magyar termelők által palackonként befizetett nyolc forintjaiból teszi.

„Abszolút nem tisztult a kép” - újságolja felháborodottan Lengyel Zoltán, aki múlt héten szólította fel az Bormarketig Kft-t, illetve az ágazatért tágabb értelemben felelős Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztériumot (FVM), hogy tisztázza, mire költi a hazai termelők pénzét a nonprofit cég.

Folytatás a hirextra.hu oldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://borfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr411531304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása