11 nap borünnep

XXI. Szegedi Borfesztivál

Közösségi marketingre költötték a borászok a pénzt

2010. január 17. - borfesztival

A közösségi bormarketingre összesen 11 millió forintot fordított a Mátrai Hegyközségi Tanács, tudtuk meg a titkártól, Hordós Attilától. A pénzt az Agrármarketing Centrumtól nyerték, a borászok által befizetett forgalomjárulék mértékének megfelelően. Minderről a Mátra…

Tovább

Konferenciát tartanak négy borvidék szőlészei, borászai

Idén január 20. és 22. között rendezik meg a hagyományos, tizenegyedik Szőlészeti-Borászati Konferenciát Egerben. A régió négy – az egri mellett a tokaji, a bükki, valamint a mátrai – borvidéke termelőinek szóló szakmai fórum helyszíne a Hotel Eger-Park lesz. A…

Tovább

Silány olasz bor üti ki a minőségi magyar nedüt

 3 és fél millió hektoliter hazai bor érik a pincékben a legutóbbi szüret után, de közel 400 ezer hektoliternyit hoztak be különböző vállalkozások Olaszországból. Itthon palackozzák, és elárasztják vele a hipermarketeket. A legolcsóbb, 260–450 forintos, üveges borok…

Tovább

Kiváló magyar borokról írt a The New York Times

Az amerikaiak számára szinte kimondhatatlan nevű, ám kiváló magyar és egyéb kelet-európai borokról írt a vezetői amerikai üzleti napilap, a The Wall Street Journal.   New Yorktól Los Angelesig az amerikai borágazat számos vezetője az utóbbi években szinte belehabarodott az…

Tovább
süti beállítások módosítása